ElmasAksoy1 Herkese iyi akşamlar🌸 hamileyken oje ve diğer kozmetik malzemeleri kullandınız mı? Bu konuyla alakalı ne düşünüyorsunuz?
Zeytininannesi01 ElmasAksoy1 ben kullanıyorum çokta severim özellikle ojeyi değiş değiş sürerim sıkıldıkça😂ama zararı var yok bilmiyorum bende şu zamana kadar bir sıkıntı olmadı şükür ☺️
121 ElmasAksoy1 Takma tırnak Bile kullanıyorum şu an tırnağımda, ben bir zararı olduğunu sanmıyorum arkadaşlarım da o şekildeydi
ilaydaelcinn_1 ElmasAksoy1 İnsanların her dediğine bakcak olursak kapalı kutuda hiç birşey yemeden, içmeden, sürmeden etmeden 9 ay boyunca beklememiz lazım 😂 yiyorum da, içiyorum da sürüyorum da, makyajımı da her gün yapıyorum 🤷💃 Allah’a emanetler bebişler 😂🤍
ElmasAksoy1 Bende oje sürmeden duramam ama kimi zararlı diyor kimi bi sakıncası yok diyor kafam karıştı vallahi
Zeytininannesi01 ElmasAksoy1 Bilmiyorum ama saç bile boyatan var ben boyatmadım gerçi cesaret edemedim 😂
Zeytininannesi01 ElmasAksoy1 Haklısınız aslında ikiside bayağı bi kokulu oluyor ama ojeden vazgeçemedim😬