Eymeninannesii217 Kızlar 25 haftalik hamileyim kendi vitamin ilaclarimi icerken beniM ilacima cok benzeyen babamin sakinlestirici ilacını içmişim lodux 30 mg bebeğe bişey olurmu çok korkuyorum 😢😢
Mozarella Eymeninannesii217 olmaz inşallah anannem o dönem hep sakinleştirici almış dedemi kaybedince. Annem gayet sağlıklı doğmuş
Azra_Mom Eymeninannesii217 sormakta fayda var özel takipliyseniz doktorunuzu arayın devletse bence acile gidin
Melos12 Eymeninannesii217 canım doktora gitmende fayda var ne olur ne olmaz önlem amaçlı bi git geç kalmadan
Ozlm007 Eymeninannesii217 hayır hayır öyle düşünme içeriğini bilmiyorsun o hapın doktorunu ara hemen söyle danış ben olsam aklım çıkar sakinliğinize şaşırıyorum şuan