Mozarella canım seni o kadar iyi anlıyorum ki. Çocuğuma bakacak çok şükür var ama bende çocuktan kısmamak adına son güne kadar çalışacam dedim.
Bir avuç kalpsizin eline düşmüşsün Allah yardımcın olsun. Ben bugün 37+5 oldum , doğum olmazsa gitmeye devam edecem. Ama insanlar ne kadar ağırlaştığımızın farkında maalesef ki değiller. İş çıkış saatine yakın inan ağlamaklı oluyorum , sırt ağrıları da ekstra biniyor. Rabbim yardım etsin az kalmış az daha sabır 🙏