patulii Arkadaşlar iğne etkisi tam olarak kaçıncı günde geçiyor. 13. Gün test yaptım belli belirsiz çıktı ikinci çizgi
SerpilG patulii ben 11 nci gün erken gebelik testi yaptım pozitifti şuan 3,5 aylık oldu. Hayırlı olsun inşlh hamilesindir bana göre kan ver hemen acile falan gidip
bebegimibeklerken patulii bende 14. Gun yaptim ikinci cizgi net cikti zaten diyorlar 15 gun sonra yapin diye
Selinergezer patulii bende 13. Gün yaptım ikinci çizgi silik şekilde çıktı. Şimdi 27 haftalık hamileyim. İnşallah sende hamilesindir🙏🏻
patulii Arkadaşlar kusura bakmayın akşam üzeri tekrar test yaptım biraz daha belirginleşti iğne etkisi olabilir mi yine de??
Tekinnn patulii inşallah hamilesindir canım ama ben de 14. Gün yaptım silik çizgi çıktı var diye sevindim bi kaç gün sonra kan tahlilinde çıkmadı malesef Ama inşallah sen hamilesindir 🙏