Tubmavi iradeniz kırılır. Dün bir tane içtim, bugün de içeyim dersiniz. Sigara, bebek karnınızdayken veya doğduğu an sorun yaratmayacak olsa da, ileride yaşayacağı bir hastalığı tetiklemeyeceğinin garantisini kimse veremez. Bu posta gelip “ben içtim canım bir sorun olmadı” diyenlerle vicdanınızı rahatlatmaya çalışmayın bence. Ne güzel bırakmışsınız işte. Bu arada içmeyen değil, 4 yıl önce bırakmış biri olarak yapıyorum bu yorumu.