Seraykg Asiye01 bende metroda sezer hanıma gidiyorum normal doğumu destekliyor ama benim oğluş gelmek bilmedi 40+1 olduk bekliyoruz
Karacaaa Asiye01 guney adanada osman çakir cok iyi bi doktir kontrollerimi onda yapmdm ama dogumumu o yapti kendi doktorum izinde oldugu icin
Kumsalin_Annesii Gozde0010 hangi doktora gittiniz peki bir de temizliği ve ilgisi nasıl metronun ? Bende doğum için orayı düşünüyorum.
Asiye01 Seraykg ay hayırla kucağınıza alın inşallah doğum yaptıktan sonrada bilgi verebilir misiniz ? İlk dogumumda doktorum biraz sert çıkmıştı ve korktum 😟
Seraykg Asiye01 canım ben doğum yaptım dün sabahtan biraz lekelenmem oldu sonta öğleden sonra 4 gbi yatışım oldu 2 cm ile sonrasında akşam 8 gbi oğluşum sağ salim normal doğdu
Seraykg Asiye01 ama bende açıklığım 8 cm e geldiğinde galiba yapamıcam dedi doktorum da seni asla sezaryene almam dedi bebeğin saçı gözüküyor herşey normal doğuma hazır dedi eğer belki çok yumuşak olsa ben o anda vazgeçebilir dim kendimde o gücü hissetmiyor dum çünkü son anda ama gerçekten 3 dk da çatalda durdum yada durmadım normal doğumu destekleyen bir doktor ben tavsiye ederim
Sedefege Ortadoğu hicran giriş e sezeryan oldum ancak arkadaşım iki kez normal doğum yaptı onda. Çok memnun kaldığını söylüyor. Normal doğum sürecini bilmiyorum ama oldukça güzel davranmış ve destek olmuş.
Asiye01 Seraykg benim doktorum Sezaryencı bi doktordu maalesef belki de o yüzden Yani tabi ki o konuda sert çıkabilir ama benim doktorum sus artık gibi konuştu :/ Ama bi doktorunuzu araştıracam çok teşekkür ederim
Seraykg Asiye01 ya Sezer hanım gerçekten güler yüzlü sorun halleden iyi bir insan bence nasıl hastaya yaklaşacağını biliyor ve maalesef normal doğumu destekleyen çok az doktor var
Laylaycizi_96 Selam başkent hastanesi selcuk yetkinel bir kere gidin aklınızda hiçbir soru işareti kalmaz kızımı balcalı hast. Dogum yaptım orada da cok ilgilendi ler ama bana cok uzak ve düşünmem gereken kızım var o yüzden özeli tercih etmek zorunda kaldım
Laylaycizi_96 Maddi açıdan sıkıntı etmezseniz 20 haftadan küçükse gebeliginiz kesinlikle ısrarla tercih ederim selcuk beyi