Bugün kontrolüm vardı gelmiyor artık yatırırlar diye düşünürken kanala inmek üzere olduğunu öğrendim moral oldu bana bol bol yürü zamanı gelince gelir zaten dedi persembe günü tekrar çağırdı ne icin çağırmış olabilir acaba olmazsa yatışmı yapılacak bilemiyorum kanala inmek üzere olunca ne kadar vakit kalmıştır acaba sabırsızlanıyorum 😍