swetty_18 Merhaba kızlar 34+0 gundeyız bugun..sabahtan berı karın ağrım var..karnımda cok sert normal midir?
Cotanakk swetty_18 benim de geçen gün karnım çok ağrıdı ve sertti sonradan bağırsaklarımda gaz sıkışması olduğunu farkettim bir de kabızdım onun etkisiyle batma hissi de vardı
bebeliannegeldi swetty_18 bugün gittim kontrole doktora söyledim. Sürekli karnım sertleşiyor diye. Normal dedi yalancı sancılar. Haftaya nstye bağlayacağız. Eğer şu an varsa şimdi bağlayalım dedi. Şu an yok dedim.