Dobby yani göbekten olsa bir nebze yapardım da koldan bilmiyorum cesaret edemedim açıkçası. Birazda vuruluşu riskli olduğu için kanama vs. morluk olabiliyormuş yavaş enjekte edilmediğinde sonrasında da biraz can yakışı da cabası cesaret edemedik ama uzun süreli kullanırsam mecbur yaparız artık 😕