Gzmlerce Merhaba dun kipir kipir olan bebek bugun oynamadi dicegim kadar az elimi koydugumda anca hissediyorum cok yavaaaaas ve gucsuz oldu sabahtan beri ⅔ kere 😢 normal midir carsamba kontorlumuz var ve serklajym acile gitmek istemiorum o yzdnen yatiorum hep
kadifemsii Gzmlerce kuzum bu haftalarda çok normal öyle düzenli ve hep kuvvetli hareket beklememek gerek
2tospikannesii Gzmlerce kiz bende aynıyım 23.5 benimde bugun akşama kadar hiç hareket etmedi akşam etti içim rahat etti bence de normal
Gzmlerce kadifemsii hadi ya zaten asiri duygusalm bu aralar o hissi kaybetmek istemiyorum hic hep oynasin istiorum 😢😢
kadifemsii Gzmlerce gün geçtikçe çok daha kuvvetlenecek ben şuan 29. Haftaya gireceğim İnan uyutmuyor . Yakındır yani sizinde 🌸
Gzmlerce 2tospikannesii napiolr acaba icerdee :) bakalım ckk derinden yapti benmde iste bugun 1-2 o kdr yarin ola hayrolA artk :)
Gzmlerce 2tospikannesii canim sen hareketlerini nerde hissediyorsun benm hep kasiklarimda resmen bacak arama gelio nerdeyse nasil becerio bu cocuk onu anlamis degilim hala asagida demkki😢
MeyraRana Gzmlerce tatlıyı çok tüketiyorum zaten 2 saatte bi çikolata da yiyorum ama bu sefer etkili olmadı. Hani diyorum karnımı ovalayarak oğlum bebeğim bi hareket et korkutma beni annecim diyorum ama tık yok.
MeyraRana Gzmlerce perinatoloji hastası olduğum için bide 11 gün süre hastanede yattığım için normal devlet hastanesi bakmıyor bana bi arada ilacım ilk defa yan etki yapmıştı baya kanla karışık yediklerimi çıkarmıştım boğazımın acısı gün boyu sürmüştü o gün bide ertesi gün böyle Hareketsiz kalmıştı devlete gittiğimde yalvar yakar zor baktırmıştım. Benim kontrollerimi yaptığım hastanede uzak hani 2 otobüs değişiyor şirket arabasınıda kullanamadığımız için gidemiyoruz.
Gzmlerce MeyraRana ayy kiyamam sanaa yaa dua et bol bol ellerini karnina koy Rabbim yardimcin olsn insallah 🙏🏻🥰
MeyraRana 2tospikannesii bnm doktorum dışında doktor bakamıyor mlsf bana perinatoloji hastası olduğum için.
Mimik 27.haftaya dek duzensizlikler cok normal… Doktorlar 27.den sonra tekme takibi yapin diyor zaaten… Endise etme, gun icinde ben burdayim demis zaaten, insaAllah normaldir….
2tospikannesii Gzmlerce benim değişiyor canm çok aşağıda değil bazen ayaklarını aşağıda hissediyorum yani oraya vuruyor o sekilde