Burcusenkoc Esenkaplan açlık : 69 çıktı 75 gr yükleme yapıldı. 1.saat: 146 2.saat:143 çıktı ama doktorum bisey demedi normal dedi sadece her gün şerbetli tatlı yeme dedi 😀
twobabymommas Esenkaplan Cumartesi suyum fazla olduğu için şüphelenip test yaptık ama açlık 88 yüklemeden sonra 68 en son da 75 çıktı gayet iyi şeker yok dedi doktorum
Hanife_ Esenkaplan 75 gr yüklemede açlık 104 1 .saat 221 2. saat 201 çıkmıştı https://resimyukle.io/r/UnQmB3k18e bu insüline başladığım ilk haftalar https://resimyukle.io/r/f51rWP22WV bu da son hafta biraz duzeldi gibi şükür ya
bebeliannegeldi blueberyy00 ben de 28.hafta gibi yaptırdım. 158 çıktı. Endokrine yönlendirdi. Diyet uygula dedi çok yüksek değil. Dikkat ettim bazen kaçamaklarım oldu. Bugün doktora gittim bebeğimin ölçümleri önden gidiyormuş. Suyunu ölçtü normal dedi. 1 hafta şeker ölçümü yap getir dedi. Ben de üzüldüm bir sorun olur mu diye
blueberyy00 bebeliannegeldi bende bilmiyorum benim bebeğin gelişimi önde dehil hatta karın çevresinde gerilik var ama kilosu haftasına göre düşük değil doktora göre sadece suyum.fazla birde şeker biraz fazla bende bugün gidecem diyet. Mı verir bilmiyorum birde yedikleriminde etkisi var muhtemelen ama ben kortizon kullanmak zorundayım ya o da şekerimi yükseltiyormus malesef
Deva22 Ben 50lik yükleme yaptırdım 1.saat 158 çıktı ilaç kullanacak kadar yüksek değil dedi iki hafta diyet yap sonra evde ölçmeye başla dedi bakalım dikkat etmeye çalışıyorum
Annesininbalii 50 mg lik yujlemeden bir saat sonra 199 çıktı tokluk . Bir buçuk aydır diyet yapıyorum . Dahiliye insuline gerek duymadı . Şimdide 110-120 arası cikiyor , biraz fazla yersem 143 falan çıkıyor
Esenkaplan Hanife_ canim acamadim resimleri başarısız diyo ama sabah sekerin kac cikiyo benimde yuklemelernsen gibi cikti su an diyet yapıyorum iyi gidiyi ama sabah acliklar bazen yuksek senin aclik kac civari
Hanife_ Annesininbalii yüklemedeki değerleri görünce zaten gebelik şekeri var dedi endokrinolojiye gittim bir hafta diyet sonrasında insüline baaladimy
Hanife_ Esenkaplan açliklarım çok iyi canım çok nadir 100 fln olur hele şimdi 70-80 civarı ama tokluklarim çok yüksekti benim
Filizz123 Biz 50 lik yaptırdım 165nçıktı bize çok yüksek dedi bide 100 lük istedi onuda yaptırdım bakalım kaç çıkcak bebekte 2 hafta önde gidiyor malsef