Dilekyagmur42 Hamileliğin ilk aylarinda üşüme titreme yaşayan oldumu aranızda normalmi acaba bu durum 5 haftalık hamileyim içim üşüyor
Sadriye35 Dilekyagmur42 genelde hormon seviyem düştüğünde ya da bebeğim için çok endişe ettiğim zaman titriyorum ve cok üşüyorum belki bi vitamin falan eksikliğin vardır test yaptır eksik biseyin varsa doktor vitamin falan yazar
[silindi] Dilekyagmur42 ay biliyo musunuz banada cok oluyodu azıcık soguk yesem o kadar çok titriyordum ki esim sakadan mı yapıyosun diyodu 😂😂 simdi gecti ama tam sebebini bilmiyorum hamileliğe yormuştum ben
asyaninanneyim Dilekyagmur42 canım biz bodrumda tatildeydik hamileymişim 4 - 5 haftalık falan cok üşüyordum ama gebelik beklemddiiimden tahmin etmiyordum
Dilekyagmur42 B12 d vitamini ve kalsiyum eksikligim vardı şimdi ilacını yeni kullanmaya başladım bunlardan olurmu bilmiyorum
hilalmevsim_3467 Dilekyagmur42 yaz ayında olmamıza rağmen üstüme battaniye almadan yatamıyodum canım donuyodum şuan 31 haftalık şimdide yanıyorum 😁
Merve234 Dilekyagmur42 bende çok usuyordum titriyordum resmen bu durumun hamilelik kaynaklı olduğunu şuan öğrendim. Pekmez yemiştim bir tatlı kaşığı hergun