Kızlar selam, 39+2 olduk bizim oğlanın hala gelesi yok. Bir aydır kasılmalar arada sancıda oluyor ama gelmedi. 2 haftadır kafası aşağıda dr kanalada yerleşmiş dedi ama anlamadım gitti neyi bekliyor. Çok kilo almadan doğsun istiyorum en son 3.200 civarıydı geçen hafta. Önerileriniz neler kızlar hergün 1 saat yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum