mucizemizibekliyoruzz İzmir buca kadın doğum ve ve çocuk hastanesinde suda doğum ünitesi açılmış. Odalarda baya küvet falan var, pilates topu vs her şey var. Normal doğumu desteklemek için açılmış devlet hastanesi hemde. Duyan bilen varmı izmirliler?
papiarya mucizemizibekliyoruzz Oraya gidiyorum muayene için ama hiç haberim yok canım nerden duydun sadece sancı anı için mi doğumda çıkartılıyor mu yoksa doğumu suda mı yapıyorsun?
Burhandilek mucizemizibekliyoruzz bende bucaya gidiyorum hiç duymadim ☺olsada ben yararlanamam çünki sezeryan olucak dogmum ilk dogmum sezeryan
Kenanizm18 mucizemizibekliyoruzz buca kadın dogumda acılmış evet canm yeni gelmiş. orda calısan bi arkadasım fotolarını atacaktı unuttum :) ama ilk dogumda suda dogumu tavsiye etmiyorlar diye biliyorum
Huris mucizemizibekliyoruzz ben bugün kontrole gittim hiç duymadım ahh bide devlet hastanesini begenmezler🤗
mucizemizibekliyoruzz papiarya instagramda ayşe ebe paylaşmış. ebeaysee yazarsanız sayfasında görürsünüz. Yok ya suda yapıyorsun doğumu küvette
papiarya Suda doğum ünitesi hizmetlerinden; 37-40 hafta arasındaki tüm gebeler, bebeğin başıyla geldiği durumda olanlar, daha önce sezaryenle doğum yapmayanlar, kalp, diyabet ve tansiyon rahatsızlıkları olmayanlar, hekimin uygun gördüğü düşük riskli tüm gebeler yararlanıyor. Ayrıca suda doğum için bebeğin normal kiloda olması gerekiyor. Böyle bir ibare var düşük tehlikesi olmayan normal hamileler yararlanamıyor mu yani
Burhandilek papiarya ilk bebegimde ters di dönmedi Sezeryan oldu mecbur buda ikinci gebeligim normal çok riskli olduğu için buda sezeryan olcak
Burhandilek mucizemizibekliyoruzz evet zaten ilk dogmumda ne suyum geldi ne sancım oldu ne açılma oldu tık yoktu bebek ters dediler sezeryana girdim en sonunda bundada sezeryan olcak
Kenanizm18 mucizemizibekliyoruzz bende bilmiyorum ki canım ebeayseye sordm şimdi. Hastane resimlerini gördüm 😍