Ysm-9234 Kızlar 21+4 üm bu ay sonu şeker yüklemesi yaptırcam. Ama her gün canım çiko istiyor ve yiyorum valla napim. Her gün yemek sakıncalı mıdır yardım please
kuzeymomsss Ysm-9234 bende neredeyse her gün yiyorum hatta bazen günde 2 tane 😕 şeker yüklemesi ne zaman yapılıyor ki canım erken değil mi bende 21+6 haftalığım da
Sdnglhn Ysm-9234 En sevdiğim şey tatlı,yemek aramam tatlı ararım.Yemeyin malesef kilo açısından çok etkiliyor.Şekerim çıkmadı ama yasakladı doktorum, şimdi kendime hakim olup arada yemeye çalışıyorum 🤭
Ysm-9234 kuzeymomsss Cuma doktordaydım canım doktorum ay sonu dedi. 24-28 haftalar arası bildiğim kadarıyla yapıyorlar denk gelıyor ay sonu hesaplamama göre😊 İnşaAllah çıkmaz bişey açlık şekerim düşük cıkıyor normalde ama bakalım o farklı mı nasıl olur görcez kötü düşünmek istemiyorum🙃
kuzeymomsss Ysm-9234 evet kuzum öyle denk geliyormuş pardon 🤭 bende kısmetse şubat başı gideceğim ama doktorum birşey demedi bana biz en son 1 aralıkta görüştük doktorum ile gittiğim de bana da yaparlar o zaman 😕
Merveofs Ennn sevdiğim şey ama tatlı gözümden çıktı arada bir anca canım çok isterse yiyebiliyorum 🥲🥲
Ysm-9234 Sdnglhn süper hakim olabılıyosan ben de herhalde doktorum yasak dıyınce kontrl edıcem İnşaAllah cıkmaz sekerım🙏