aysegulonr Kızlar FOLİDOCE folik asidi kullanan var mı varsa iyi mi kötü mü fikirlerinizi bekliyorum kızlar
papatya981 aysegulonr ben 👆 bnm doktorum hep en güzel ve pahalı ilaçları yazıyor neden bilmiyorum 😄 sen bunu al bunlar daha iyi diyor bende ilk 3 ay folidoce kullandım kendisi de çok iyi bir doktor 🥰
Zanaservan aysegulonr ben kullanıyorum iyi canım bebeğin için bazıları daha hamile kalmadan 3 ay önce bile kullanıyor sonra hamileliği düşünüyorlar bebek için çok iyi yani 🥰
tazebiranne_hg04 aysegulonr hamile kalmadan 1 ay öncesinde kullanmaya başladım hala devam ediyorum hem bebeğin sinirsel gelişimini sağlıyor anomalileri azaltıyor hemde bebeğin tutunmasında yardımcı oluyor yani kullanın 😊
aysegulonr Zanaservan Bende bebeğin gelişimi güzel olsun diye zaten özenle kullanmaya gayret ediyorum
SusuDlr Ben hamile kalmadan 1 sene once baslamistim folik asite arti olarak da omega3 aliyordum.. hamilelikten sonra baska bir vitamine gectim (yurtdisindan) hersey yolunda bebegimiz saglikli cok sukur