papatya981 benim bebegim 3130 dogdu ve 1 numara oluyordu popolari kucucuk zaten ve göbek bagi oldugu icin bqya asagidan bagliyoruz . Ben bir ay 1 numara kullandim 2.ay bi kac gun 2 nuamra kullandim cunku 1 ve 2 arasinda bir fark yook elimde kaldi biraz bez simdi 3 uc numara kullaniyorduk . 3 ay 6 7 gunluk olduk bugun 4 numara kullancaz cabuk buyuyor yav . Anlatabildimmi bilmiyorum karisik durumlar 😄