29+2 haftalık olduk ilk günden beri kullanıyorum raporlu 1krş para ödemezdim dün eşim almış ücret ödemiş devletin gözü oksapar parada sanırım madem öyle o zaman raporlamasınlar yaa bune zaten herşey başını alıp gidiyor millet kıt kanaat geçiniyor vallahi pes diyorum hele başka neler görecez neler