Cagla0707 Nebyaa tabi ki ben 380 ödedim Oyak üyesiyim yüzde on indirimli olduğu halde,ama gebelik sigortanız varsa ücretsiz olabilir belki
kuzeymomsss Asdas123 nasıl oluyor acaba muayene+şeker yüklemesi için mi ücret oluyor tahliller vs verilen şeker yüklemesi için mi 115 TL ödeniz?
Poyrazin_annesi Ben muane 100 verdım Seker testi 90 liraydı Gazoz gıbı bıse verdıler bıde kan ve ıdrar almıslardı