Nazay 4lü riskli gelip normal çıkan var mı bu testi illa yaptırmalımıyız Çanakkale de hangi firmalar yapıyor
Tomrisumay61 4lü yaptırdım. Risk çıktı. 2’lide çıkmamıştı. Amniyosentez yapıldı. Çok şükür sonucum iyi çıktı.