tugceackdnz Doktorumdan hiç memnun değilim ilgili olsun istiyorum sorularıma bile cevap vermiyor bazen devlet hastanesinde önereceği doktor olanlar?
Busratye tugceackdnz öncelikle böyle başlıklara sakarya etiketini koyarsanız sizin için daha kolay olur . Bende devlette birkaç doktora gittim. normalde özele gidiyorum. En çok bülent şeneri sevdim bir daha devlette işim olursa ona sıra alırım
Edanur54 tugceackdnz canim benim bende ozgur e gidiyorum bu hastanede herkes ayni sinan rusvetci bir doktor bide cok vitamin hapi falan veriyor benimkide aksine hic bisi vermio gerekli olanida ben 30 haftaligim daha seke4 olcumum bile yapilmadi
Rabia54 Özele gidiyorum adatip Erman sever devletlere gidiyorum Musa Yılmaz memnunum Gürhan güney di sanırım oda çok iyi diyorlar Musada iyi biraz sert ama bilgili doktor 🤗🤗💞💞
imren1212 Kızlar bende beyhekimde Sevilay hanıma gidiyorum devlete git kayıt yaptır acil bişi olursa diye araştırmaya gideyim diyorum kadın Doğuma nedense gitmek istemiyorum aynı doktorlar var ise bir de ben 182 den randevu alamadım sabah erkenden gitsem bakarlar mı
Gamzecatalbass Beyhekim de sevilay bozkurta gidiyorum bende cok memnunum devlette de hamiyet numanogluna gitmiştim yalniz hiç memnun kalmadım yaklaşımı tavrı hiç hoş değildi
tugceackdnz Busratye peki özel hastane olarak nereye gidiyorsunuz hangi doktor ve ücreti yazar mısınız
Busratye tugceackdnz konakta remzi eren e gidiyorum her muaynede 82 lira veriyoruz. Ne sevmiyorum nede çok seviyorum diyemem . Bir ara baya bi doktor gezdim işin içinden çıkamadım 😊 remzi eren e geri döndüm