Benim hamilelikten önce vardı tedavi olmuştum ama gebelikte bağışıklık düştüğü için tekrarladı doktoruma söylediğimde evde kullanmam için krem verdi geçmedi daha çok dağıldı sonra başka Bi doktora geçtim hamileligimin sonlarında olduğum için şuan geç kaldık artık riske atamayız sezeryan dedi. Bebeğe doğum kanalından bulaş olma ihtimali oluyor ve riskli bebek enfeksiyon kapiyormus