HHhhK aa evet enfeksiyon da sıkıntılı o aklıma gelmemişti. Progestani bende kullanıyordum sonra kadin dogumcu biraktirdi. Perinatoloji ye gittim 36. Haftaya kadar birakmamani oneririm dedi. Son 36. Hafta kontrolüm de artık progestani bırakıyoruz doğumu bekliyoruz dedi normal doğum karar vermiştik 2 gün sonra acilma sanciyla hastaneye gittim ama doktorum olmadığı için beni acil sezaryena aldilar. Amin insAllah canım evlatlarini da sağ salim al insAllah kucağına 🙏 ikiside erkek çift yumurta ikizi. 24 unde tam 3 aylik olacaklar. Doğumum spinal anestezi olduğu için bende baş ve boyun omuz ağrısı yaptı Maalesef biraz zorladi beni aklınızda bulunsun bol kahve için 5 gun boyunca ağrı çektim ama herkeste aynisi olmuyormuş. Açıkçası ben yalniz bakıyorum eşim vardiyalı çalışıyor kendi başıma zorlaniyorum gündüzleri. Geceden geceye kayinvalidem geliyor ama birsey farketmiyor 🤷🏼♀️ ilk zamanlar uyuyorlardi bol bol anlamamistim birşey simdi fenalar sallamam kesinlikle kendileri uyusun derdim şu an bebiş sallıyorum ayağımda. İkizlerde kesinlikle yapmam demeyin yapiliyormus caresizlik hat safada 😂 kimisi cok rahat baktığını söylüyor kendime baktığım da o rahatlığı hiç görmedim. Ememediler bu arada kuvoze de girmediler kilolari iyiydi. Sagarak verdim sütümü sonra yemek dinlenme olmayınca sütte kalmadi. Mamaya devam. Yetmeye çalışmayın yetemiyorsunuz biri her zaman daha cazgir oluyormus bizde de durum ayni ona yetiscem diye diğeri kalıyor bende uyku saatlerini farkli tutuyorum ki biri uyurken biriyle ilgilenmek için. Kendimden biliyorum yetemiyorum diye hala iclenip ağladığım oluyor. Hayat ikiz annesiyseniz zor ama ben bu kadar güzel bir zorluk görmedim iyi ki diyorum bütün zorluklara rağmen .
Dünyanın en zor işinin aslında nasil da en zevkli işi olduğunu anladim anne olunca diyorum sadece 🥰💙