Ladybird34 [silindi] Ben hastaneye gidiyorum pınar hocaya tedavi iicn onuda iyi diolar ustte kalsin diye yazdım 🥰
Ladybird34 [silindi] Allah Allah zehra hanımı iyi di ye okumuştum ama taha bey daha süpermiş tabi uzmanlarda
[silindi] Ladybird34 evet Taha beyi çok övüyorlar ama ben Kadın doktor istiyorum inşaallah, bakalım şu an Nuriye ünsele gidiyorum bezmialemde ama o doğum yaptırmıyor