Bugün 6+2yim sabah peçeteye pembe kan geldi kese ve yolk sac gözükmüştü ¾ gün önce bugün tekrar gittim kesen sağlam büyümüş yolkta büyümüş ama daha bebek yok sağlıksızsa olmaz zaten böylelikle düşük yaparsın dedi Protestan verdi vajinal yoldan 1 hafta sonra tekrar bakacak bebeğe rapor verip yatmamı söyledi ilacı kullanan ve düşük tehlikesi geçirip bebeğini gören var mı 6+2 daha erken mi bebek için ? Tavsiyeleri olan yazabilir mi