20+4 teyim bir hafta önce bebeğimin çok az aşağıya kaydığını ve dinlenmem gerektiğini söyledi doktor progestana başladım kabızlığım da vardı gece bel ve karın ağrımdan uyuyamadım arada karnım taş gibi oluyor şişiyor sonra iniyor sağ ve sol taraflarımda ağrı oluyor bebeği hissediyorum ama korkuyorum da ne yapmam gerekiyor