Gizem93 Kızlar 33.haftadan sonra sizide her hafta kontrole ve nst ye çagırdılar mı. 36 dan sonra haftalik kontrole gidiliyor diye biliyordum ben. Doktor bir sorun var demedi ama artik her hafta geleceksin deyince kuşkulandım bian bi sorun olsa soylerdi sanırım 🤷🏽♀️
Deletedmom623737 Gizem93 Bende 33 e gireceğim 35 de gel demişti doktorum geçen hafta 3 hafta da bir gitmiş oluyorum o zaman 35 de gidince 2 haftada yada haftadan haftaya cagırır herhal de 🙄
minikbebegim19 Gizem93 bugün gittim ben 31 im 3 hafta sonra gel dedi sonlara doğru haftada 1 çağıracak kontrol amaçlı bitiyor sonuçta
FusunF Gizem93 34+3 haftada gitmiştim 36 da gel dedi Pazartesi 36 oluyorum normal yanı bir sorun olsa zaten söylerdi gizlemez ki
annembabam Gizem93 ben 33 te gittim , hekim 35 te tekrar gel lütfen rutin olarak dedi . 35 ten sonra da her hafta gelmeni rica ediyorum dedi . ( herhangi bir sağlık sorunum yok , devlet hastanesine gidiyorum ) ☺️
Sedacyln Gizem93 bende 33te nstye girdim canım şimdi 35 olduk çarşamba günü çatı muayenesi yapıcak ve artık her hafta kontrole gidicekmişim gayet normal yani bir problem yok 😊
D-92 Gizem93 sorun yoktur sanmam ben bugün gittim 30+1’im 2 hafta sonra gel raporunuda yazalım zaten hafta gereğide 2 haftada bir geleceksin dedi sonra her haftaya düşecek sanırım Sende de öyledir bazı doktorlar her haftada çağırıyor ne güzel işte her hafta görmüş olursun bence keyifli 😇
PrensesFiona Gizem93 32de ve 33 de gittim kanamam olmuştu. Sonra baktık risk yok sancı çıkmadı. 35 de çağırdı. Yani riskin yoksa 32 den sonra 2 haftada bir gidilir diye biliyorum.