Sym65 benimde covidden sonra doktor bakti 20 çıkmıştı 3-4 aydir 23-26 larda hicbir belirtim yok doktoruma cok güveniyorum her ay zaten kontrolüm var dahiliyeden. Bana dedigi şey dişte vs bi enfeksiyon olabilir. Sende bir belirti yok ondan dolayi tedirgin olma. Ki benim dişim sizliyor sürekli yaptıracaktım hamile kaldigim icin yaptiramadim dişlerimi. Doktor kontrolundeyseniz bence tedirgin olmayin