Emelyurtpinar Kızlar 32+3 haftadayım bugün kontrole gittim. Doktor 36. Haftada gel tekrar dedi. Sizce normal mi? Nst falan da bakmadı hiç kan idrar alıp sonuçların gayet iyi 36 da gel diye mesaj attı. Siz hangi sıklıkla gitmiştiniz 32 den sonra?
kartanesi02 Emelyurtpinar 32 de ilk nst yapılmıştı sonrasında 2 haftada bir gittim 34 ve 36 da gittim 37 de zaten sezerhana alındım yani 36 dan sonra nasıl oluyor bilmiyorum
G_M_Z Emelyurtpinar 30.haftaya kadar 4 haftada 1 şeklindeydi kontrollerim fakat 30.haftadan sonra 2 haftada 1 şeklinde olacak dedi doktorum. 30 ve 32.haftada gittim 34te gelmemi ve nst ye girmeye başlayacağımı söyledi
Bssrrr kartanesi02 37de sezeryan yapmayı kendiniz mi istediniz yoksa doktor o tarihimi gün verdi acaba ? Bende 37de sezeryan yapmak istiyorum da doktora söylesem kabul edermi acaba
esredn Emelyurtpinar ben 32 de gittim 35 te görüşeceğiz dedi 35 oldum perşembe günü gidicem. Muhtemelen bir haftaya düşer artık. Genel de 32 de bir sorun yoksa hemwn düşmüyorlar 2 haftaya. Ben de daha ntsye hiç bağlanmadım.
yigiterenc Emelyurtpinar 37ye kadar 2 haftada 1 çağırdı. 37den sonra her hafta olacakmış. 32den itibaren de nstye başladı.
Mihri-balim_ Emelyurtpinar 32+5 deyim geçen hafta doktorum 34 der gel dedi nst vs iki hafta da bir deei ama hem muayne hem nst ücreti zorlayacagi için bizi iki haftada bir o yüzden ben 35 yada 36 da gitmeyi düşünüyorum sonra doğuma az kalmış oluyor zaten .
kartanesi02 Bssrrr yok normalde 38+5 için gün aldık doktor o şekil verdi ama benim doğum sancılarım başladı acil aldılar 37 de normalde daha vakit vardı normal doğumda yapamayacağım için beklemeden alındım gece
Lulikli Emelyurtpinar benim doktorum da 35-36ya kadar 3 haftada bir çağırıyor canım. Ama ben nstye 30+5te girdim bugün ilk kez. Artık her gidişimde gireceğim.
bebekpoyraz Emelyurtpinar bende 32. Haftadayım 35de nst bağlıcam diye çağırdı hatta 4 hafta üst üste çağırdı 35-36-37-38 de
Ezgi333 Emelyurtpinar bende 32 den sonra 2 haftada bire dustum her gittigimde nst baglaniyorum su an 35 dr 38 e kadar dogum olmazsa sonra haftada bire dusecegiz dedi sizin 1 ay ara uzun geldi bana
bsra1595 Emelyurtpinar ama ultrasonda 32+5gunluk cıkıyo 3 hafta sonra cagırdı nstye sokmadı bıdahakı geldıgımde dedı yanı 35 haftalıkken gıdecegım bıdaha