Ygmr96 Selam kizlsr foruma yeni üye oldum. İkinci gebeliğim 7 haftalık olduk çok şükür bugün kalp atışını duydum muayene oldum doktorum sağ tarafta 3 cm lik kistin var dedi sorun yaratır mı dedim yok dedi başına gelen varmı tedirgin oldum kist diyince
Nurrrtkn42 Kuzum benim de yumurtalığımda varmış hatta yumurtalığımın biri çalışmıyormuş adet düzensizliğim falan da vardı zaten şuan ilk gebeliğim ve 17 iç haftadayız doktor herhangi bi şey olmaz dedi bana da korkma dedi