Merhaba hanimlar,
Bugun calistigim şirket bana gunde 7,5 saatten fazla calismamin yasal olmadigini hamilelerin maksimum günlük 7.5 saat calismasi gerektigini soyledi. Ben gunluk 9 saat çalışıyorum özel bi sirket işim de masa başı. Bana şöyle önerileri oldu. Ister sabah 1.5 saat geç gelebilir yada aksam 1.5 saat erken çıkabilirmisim. Ya da öğle arami 1.5 saat daha uzatabilir şirket sınırlari icerisinde dinlenebilir istedigim herhangi biseyi yapabilirmisim. Siz de eger gunluk 7.5 saatten fazla calisiyor iseniz bunu işvereniniz ile görüşüp haklarınızi kullanabilirsiniz. Ayrica kontroller icin izin kullandiginiz zamanlarda ucretli izin formu doldurun maasinizdan kesinti yapamazlar. Bu bizim yasal hakkimiz. Bilgilendirme amacli bunlari paylaşıyorum umarim faydasink görürsünüz 😊