Merhaba anneler bu platform daha samimş geldiği için buraya yazmak istedim. Bebeğim bugün 38 günlük oldu. Yaklaşık 15 20 gündür ama özellikle 5 gündür ne gece uykusu kaldı ne bişey. Uyku gözünden akmasına rağmen sürekli huzursuz kızarıyor keçi gibi ses çıkarıyor. Gazını gayet iyi yapıyor aslında kaka yapıyor çiş hemen her bezde var. Neyin onu rahatsız ettiğini anlayamadım bir türlü uykusuzluktan ölüyorum diyebilirim bunu yaşayan varmı. Doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu denildi. Pazartesi idrar temizdi cumartesi idrarında enfeksiyon çıktı buda aklımı karıştırdı üstelik sıkıntımız dediğim gibi yeni başlamadı. Şuan bugün 3.antibiyotik iğnemizi vurulacağız küçücük bedeniyle çok acı çekiyor bana lütfen akıl verin yardım edin