Feyzadmr benimde ilk hamileligim süreli süresiz olanı bilmiyorum saglık ocagıdaki hemşire hic söylemedi ama 1 doz oldum aralıkta simdi ocakta 2. Dozu olucam ilk birkaç gün agrısı oldu canım çok şiddetli degil ama sızlıyordu 4 gün sonra falan geçti agrısı ilaç içmedim kolonya sür dedi hemşire sürmedim kendisi geçti