Yesimtmr Mihribancglr bence erkek kaç haftalık burda ya ben de birazdan gidicem bişi der mi görürmü diye merak ediyorum 13+5 haftalığım daha erken mi
Yesimtmr Harunnisa bir oğlum var 1yaşında bugün de gittim demiştim zaten eşim kız çok istiyor doktor dediki %90erkek dedi hadi %10luk kısmı da eşin için soru işareti olarak koyalım dedi