Kardeleeen bende bugun doktora gittim 30+0 haftalığım kafası 33+3 çıktı sınırda dedi çoğunlukla ailesel oluyor dedi beyin içine baktı sıvı birikmesi kist gibi bişey yok dedi o yüzden şuan yüksek ihtimal genetik aileden dedi takip edeceğiz dddi ama insan ister istemez kafaya takıyor normal doğum pozisyonu almış ama büyük olunca kafa sezaryen olabiliyormuş