Arkadaşlar aranızda bugün iğneyi temin eden var mı? Fiyat yükselişe geçmiş reçetem olduğu halde 116 TL gibi bir fiyata geleceğini söyledi eczanedeki kadın. Sizlerde de öyle mi? Rapor yazdırmam için ne yapmam gerek. Kullananlar bilgi verirse sevinirim.