biroglanannesii Kızlar doğum için madlen çikolata yaptırıcam . ARTU marka mı daha iyi yoksa ELİT çikolata mı ? 🍫
Usenmezz99 biroglanannesii elit daha güzel canım eltim yaptırmıştı ordan biliorum 😏hoş ztn oule ıcuza kaçıcak bi tipte değil gözü yükseklerde
ayse-huseyin16 biroglanannesii bende nişanım için yaptırmıştım instagramda bir sayfaya elit marka çikolatadan yapıyorlar çok güzel ve uygun bir sayfa isterseniz ismini söyleyebilirim
ayse-huseyin16 biroglanannesii instagramda çikolata deposu diye bir sayfa çikolataları çok güzel ve çok araştırdım fiyat olarak da o zaman en uygun bu siteydi bir bakın derim 🌸
biroglanannesii ayse-huseyin16 Evet bende o sayfayı buldum da kapıda ödemesi yok diye tereddüt ettim biraz 🤔
Polenpolen52 Beyzamutluu evet canım ben yapıyorum zaten, dış kaplama yzısı falan sana kalmıs ne ıstersen o yazılıyor kutulu 32 li 65 tl
ayse-huseyin16 biroglanannesii dediğim Gibi ben aldım güvenilir bi site isme özel yaptıkları için müşteri kapıdan almazsa onlar mağdur oluyor onun için kapıda ödemesi yok yüksek ihtimalle zaten farkettiyseniz isme özel bişeyler yapan tüm sayfalar ücreti önden alıyor
ayse-huseyin16 biroglanannesii dediğim Gibi ben aldım güvenilir bi site isme özel yaptıkları için müşteri kapıdan almazsa onlar mağdur oluyor onun için kapıda ödemesi yok yüksek ihtimalle zaten farkettiyseniz isme özel bişeyler yapan tüm sayfalar ücreti önden alıyor