Burcuoztrkk Sizce dogumdan sonra askılımı askısız mı almalı tayt tarzı almak zor geliyor cunku wcye giderken falan cıkarmak zorunda kalmayalım hep karnımızda dursun aksam yatarken cıkaralım o tarz bısey
Marpling Burcuoztrkk ben aldım hamile degildim ozamnlar inan super bişey zayıflıyorsun.doğumdan sonrada kullanmayı dusunuyorum.ben askısız aldım .askılı olanlar koltuk altından kesme yapıyormuş.
gonulcelen Burcuoztrkk kopçalarından dolayı takmak bana çok zor geldiği için e bebekten ben cırt cırtlı aldım üstünde lastik var onunla istediğim gibi sıkıldığını ayarlayabilmek için daha kullanışlı geldi açıkcası
Burcuoztrkk Marpling ya askısız olanda tam gögüs altındaki yağlardan fışkırma yapmıyomu sırt yağlarından dolayı falan acaba askılımı alsam dedim ama siz böyle diyince simdi🙄🙄
MelikeHayrunnisa Emzirirken kullanabilir miyim peki çünkü diyet yapmak istemiyorum. Gerçekten göbeği eritir mi acaba bu korse çok duydum da adını
Beriliko Sırtta fazlalıkları olana askılı öneriyolar ama yoksa askısız bende doğum sonrası için Askısız model alıcam
Burcuoztrkk Beriliko benım var ama sonucta hamıle olunca gene herkeste oluyo askısız modelde arkadan pörtlemezmi yağlar yandan falan