Benim karantinam pazar günü bitti ama hala kendime gelemedim agrım cok oldu sırtımda kasıklarımda öksürmek cok zorladı😫
Doktorum solgar c vitamini çinko bide solgarın komplex vitaminini verdi ben astım geçirdiğim için sprey alerji hapı falanda kullandım ama daha düzelmedim buhar makinasına geçicez
Ama vitaminler cok iyi geldi birde eğer içebilirseniz 4-5 gün kelle paça içtim sarımsaklı vitaminlere baslamadan cok iyi terletti rahatlattı aklınızda olsun💪🏻
Kan sulandırıcı iğne bende oluyorum hala parol de kullandım ama gargara kullanırken dikkat edin iyice bogazları kötü yapabiliyor
Öksürüğü engelleyen bepanthane boğaz pastili var yada gogus hastalıklarına gidin ilaç versin ben 33+5 deyim bebek doğum kanalına girdi bu hastalık ve zorlanmadan da olabilir hiç bilgimiz yok
Kadın dogumcum öksürüğü hiç beklettirmedi bana erkenden gogus hastalıklarına yönlendirdi sizde dikkat edin acil şifalar versin hepimize