Herkese merhaba benim bir sorum olacak 2 bebek kaybım var birisi 7 aylık birisi 2 aylık doktorum bundan dolayı genetik test vermemizi istedi genetik test vermek için devlete bağlı olan genetik tanı merkezine gideceğiz yarın eşimle acaba randevulu mu gidiliyor bilgisi olan var mı ? Aradığım da veya randevu sistemine bağlandığım zaman hiçbir şekilde isim çıkmıyor hastane ismi o yüzden sormak istedim sadece genetik test yapılan bir merkez çünkü ama doktorum devlete bağlı olduğunu söyledi. Ve ayrıca aç tok fark ediyor mu giderken ?