Gizemada bizim de kızımız olacak, herkes ikinciye de erkek olur inşallah diyor. biz ikinci çocuk düşünmüyoruz diyorum bu sefer de tek çocukla olmaz diye fikir yürütüyor sanki o muhteşem zeka ürünü fikirlerini merak ediyormuşuz gibi 😂 bu yüzden ben kimseye hiçbir şey söylemiyorum artık.
-doğum nasıl yapacaksın sezeryan yapma : bilmiyorum belli değil
-adını ne koyacaksınız : karar vermedik
- arabasını vs bilmemnesini şundan al : daha almadık bakıyoruz
- bence ismini şunu koy : fikrini sorarsam söylersin
örnekler çoğaltılabilir size de aynı şekilde cevap vermeyi tavsiye ederim 😂