Pinar60
Tip2 diabetim normAlde sadece glifor kullanıp dikkat ediyordum .(hba1c 6,,5 falandı) Gebelik planlaması yaptığımda önce humulin n insüline geçtim sonra korunmayı bıraktım 2 ay içinde hamile kaldım şimdi humulin n (gece insülini) ek olarak yemek insülini (hızlı etkili ) kullanıyorum yemeklerden önce ölçüm yapıp insülin kullanıp öyle yemek yiyorum sonrasnda 1 saat ve 2 saat tokluk ölçüm yapıyorum 1 saat tokluk max 140 olması gerekiyor gebelikte sağlıkla kucağımıza alalım inşallah