Ben 2 bucuk ay once yeni devlette dogum yaptım ilk dogumumdu serdar bugru yaptı sezeryani sabah 8 gibi hastaneye gittim yatisim yapildi 9 gibi sezeryana aldılar 2 kisilik odadaydim ama servis oldukca bostu o yuzden tek kisi kaldım odada ablam refakatci kaldi hatta esim bile kaldı ozel gibi oldu yani konfor olarak. Ameliyathane ferah ve temizdi, hemsireler anestezit vs gayet iyiydi spinal sezeryan oldu zaten, bebegimin solunum sıkıntısı oldugu icin direkt kuveze goturduler ben ameliyattan çıkınca öğrendim, nazlanacak ne halim ne durumum vardi bacaklarimi hisseder hissetmez ayaga kalktim ertesi gun taburcu oldum zaten, her gun hastaneye gidip geliyordum bebegimi görmek için yani cok hizli toparlanmak zorunda kaldim oyle aklima gelenleri anlatmaya calistim merak ettiginiz bisi olursa sorabilirsiniz