Kızlar acaba normal mı ? Son 2 gündür sürekli uyuyorum ya ağzım yüzüm şişti bebek cok kıpırdıyor ben yürüdükçe bebeği his ediyorum sanki kafasını. Ufak ufak sancıda var gibi ama uzun sürmüyor pozitif olduğum için gitmek istemiyorum ama herhalde gidecek gibiyim bu akşam falan… sizce neden sürekli uyumak istiyorum? Öyle agır bir hastalığımda yok