zclkkubra ben bugün hastaneye gittim ilk doğumum hem nst ye girdim hem sezeryan olmak istediğimi söyledim..6hafta sonra sezeryan olacağım doktorunuza bağlı yani..İster özel olsun ister devlet olsun fark etmiyor..ama benim Burda gördüğüm kadarıyla doktorlar devlette öncelikli ilk doğumda normale yönlendiriyor