Melebaaa Kızlar merhaba 37+3 gebeyim . İlk bebeğim olacak inşallah . Karnım taş gibi oldu yarım saattir geçmiyor . Öncedende olurdu ama uzanınca geçerdi . Kasıklarımda rahatsız edici bi ağrı var arasammı doktorumu bilemedim . Sizce başlamış olabilir mi ? Nişan vs hiç bişey gelmedi .
Ozgesah355 Melebaaa doğum ağrısı belden vururmuş canım ama kaç dakika kasılıyosun peki allah korusun bebeğin hareketlerinde sorun varsa ara bence doktorunu
NekwaSultan Melebaaa Daha erken hele bekle şiddetli sancini dr. Da bunu dicek.zaten doğum olsa bile 😉
Ozgesah355 Melebaaa bence ara canım doktorunu yarım saat kasılma ilk defa duydum ben kasılıyorum geçiyor sonra bidaha oluyor bu döneminde bebek hareketleri çok önemli
Melekbebek Merhaba hanımlar 25+5 günlük olduk bizde belimden giren şansım var adet sancısı gibi kasiklarima vuruyor karnım taş gibi oluyor korkmaya başladım erken doğum olabilirmi