defnelobe Merhaba hanımlar 36. haftamdayım belim çok ağrıyor birazda başım. Doğumla alakalı bi durum olabilir mi?
CanimBebegim02 Benimde normalde bel ağrısı çok oluyor doktor sancım olduğunu söyledi erken doğum olabilirmiş 33 haftadayız yine doktora sormakta fayda var