Esraaa17 SinemMmMmMmMmM tam 7+0 da duyduk canim 5 haftalikken kese gördüm iki haftayada kalp atisi olur dedi
Ymn3535 SinemMmMmMmMmM bugün ilk muayenemiz vardı 6+2yiz bebeği keseyi gördük kalp atışı çok inceydi duyamadık
SinemMmMmMmMmM dilara0605 orası öyle tabi canım bize doktor 6.haftada erken dedi Perşembe kontrol var 7+2 olcaz inşallah hayırlısıyla duyarız 🙏🏻
SinemMmMmMmMmM Esraaa17 ayy hadi inşallah bizde duyarız ya Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin miniklerimizi canım 🥰 tüp bebek olunca zamanlar farklı mı oluyo acaba ya çoğu 6.haftada duymuş hep
Esraaa17 SinemMmMmMmMmM yani sende duyabilirsin gitsen ama çok az oluyor 7 haftada çok net değildi 1 hafta sonra gittiğimizde çok iyi atıyordu o yüzden doktorlarda net istiyor
SinemMmMmMmMmM Ymn3535 bende 6+2 de keseyi gördüm canım ama kalp atışı için erken dedi Perşembe tam 7+2 olcaz bizde kontrolümüz var inşallah duyariz kalp atışını da bi ohh çekerim bende artk 😕
Ymn3535 SinemMmMmMmMmM içinizi ferah tutun bende öyle yapmaya çalışıyorum 😬 benimde 2.randevum 27sinde inşallah bizde güzelce duyucaz kalp atışını 💗
fatmaa8 Konuyla alakasız ama 🙈 tüp bebek de progestan ilaçlarını kaçıncı haftada bırakmanızı söylüyor doktorunuz acaba
SinemMmMmMmMmM fatmaa8 ben hem iğnesini hem fitilini kullanıyorum süresi net belli olmuyo maalesef hamilelikten hamileliğe değişiyo ama çoğunluk 10-12 haftaya kadar kullandırıyolar 😊