CanimBebegim02 canım gayet normal korkma :) biz de 34 te yaşadık aynı şeyi. Bizim beniş 28 de ters döndü, 34 te sancı ve kahverengi akıntı şikayeti ile gittim önce bir problem çıkmadı üç gün sonra kontrole çağırdı. Nst de sancı çıktı korkulacak bir şey yok ama önlemimizi alıcaz dedi ve ciğer geliştirici iğne verdi. Bol bol dinlen, ayakta kalma, süpürge falan uğraşma çömelir pozisyonda durma yukarıya uzanma bir de oturarak duş alma. Biz 36 yı dolduruyoruz yarın çok şükür. Zaten bundan sonra gelse de normal doğum olarak gözüküyor. Hiç sıkma canını dediklerime dikkat et sadece