Fzehraceylan Benim bebeğimin de boynunda iki kat kordon vardı ve doktorum bunu tam 40+0 da farketti, o gün yatışım yapıldı. Normal doğum deneyebiliriz dedi ama açıklık yoktu. Vajinal ilaçlarla rahmi yumuşatmaya çalıştı ama hiç bir ilerleme olmadı. Doktorum kordonlar yüzünden bebeğin kanala yerleşemiyor olabileceğini söyledi. Daha fazla riske atmak istemedik ve ertesi gün akşam sezaryene alındım. Çok şükür yavruma kavuştum.